barbados barbados
4366
BLOG

Rozkład jazdy busów

barbados barbados Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Minął już rok, kiedy rozpocząłem sprawę totalnego bałaganu komunikacji prywatnej w Zakopanem.  Meritum sprawy to brak aktualnych rozkładów jazdy i kursy busów według własnego mniemania kierowców tychże pojazdów.

     Postanowiłem sprawdzić co zmieniło się w przeciągu roku. Wybrałem się do mojego ulubionego schroniska w Tatrach Polskich nad Morskim Okiem.

     Dotarłem do Zakopanego około 15-ej. Na przystanku busów wisi nowy i czytelny rozkład jazdy :



    Na odjazd busa w kierunku Palenicy Białczańskiej czekałem około 20 minut. Do przystanku końcowego dojechała oprócz mnie jeszcze jedna osoba. Z Palenicy właśnie odjeżdżał bus tylko częściowo zapełniony pasażerami.

    Wracając dzisiaj rano z pobytu w schronisku nie mijałem wielu idących pod górę. Wiadomo poniedziałek. Mając lekkie obawy oparte na wcześniejszych moich doświadczeniach  przed podróżą busem z Palenicy do Zakopanego, wszedłem na przystanek. Ku mojemu zdziwieniu na przystanku stał bus.

 

     Zapytałem :

- Za ile Pan odjeżdża ?

     Odpowiedź :

- Za 10 minut

 

    Na przystanku busów zauważyłem czytelny rozkład jazdy :

 

Jechałem busem jako samotny pasażer !

 

   Podziękowania dla Wszystkich z Was, za działania usprawniające komunikację publiczną w Zakopanem i okolicach.

  Z całego serca DZIĘKUJĘ

barbados
O mnie barbados

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości